מה הקשר בין קידום אתרים לשיווק נכון של העסק?

אם יש לכם עסק שהקמתם, יש להניח שאתם רוצים לשווק אותו בצורה הראויה, ומעוניינים שכמה שיותר אנשים יהיו מודעים לקיומו, וכמובן יהפכו להיות לקוחות נאמנים של העסק. השאלה הגדולה היא כמובן – איך בכלל עושים זאת? ישנן כל השיטות המסורתיות לשיווק עסקים, אבל כיום, אינן ספק שביטוי המפתח בנושא, הוא קידום אתרים, כשהכוונה היא כמובן לקידום של אתרי אינטרנט. יש להניח שלאתר שלכם יש אתר אינטרנט, ואתם משתמשים בו כפלטפורמה לפרסום – אבל עד כמה הוא מוכר? עד כמה אנשים חשופים אליו? כדי להגביר את החשיפה שלו – אתם חייבים להשתמש בטכניקות של קידום אתרים. אז במה מדובר ואיך זה עובד?

להכיר את היתרונות ואת דרכי הפעולה

  • המהות של הקידום – המהות של קידום אתרים בגוגל היא בעצם להגדיל את החשיפה של האתר שלך במנועי חיפוש, כשהדגש המרכזי הוא כמובן גוגל. רוב האנשים כיום מחפשים עסקים ונותני שירות בגוגל – וגם האתר שלכם כמובן מופיע שם. השאלה היא באיזה מקום הוא מופיע? יש מי שיופיע רק בעמוד השני, והסיכוי שמישהו יגיע אליו הוא נמוך. לעומת זאת, יש מי שבחיפוש של מילות מפתח מסוימות, יופיע בראש התוצאות, ואז כמובן שהחשיפה שלו תגדל משמעותית – וזה כל המהות של קידום האתרים: להביא את אתר האינטרנט של העסק שלכם לראש התוצאות בגוגל, בכמה שיותר ביטויי מפתח רלוונטיים.
  • היתרונות של הקידום הממומן – דרך אחת לבצע קידום אתרים, היא דרך השיטה שנקראת קידום ממומן. בשיטה זו אתם בעצם משלמים כסף לגוגל, תמורת הקידום של האתר שלכם. כשיחפשו ביטוי פתח מסוים (שאתם כמובן מזינים ומוסרים מראש לגוגל), גוגל יציג בראש התוצאות בתוך מלבן צבוע, את העסק שלכם. התשלום לגוגל הוא כמובן ביחס להצבעה. בכל פעם שמישהו ילחץ על הקישור לאתר – אתם תשלמו לגוגל. אפשר גם לקבוע מתי הפרסומת תרד אחרי מספר לחיצות מסוים, כדי שלא תשלמו יותר מידי. הדבר מאפשר לכם ליהנות מחשיפה ישירה, מהירה, ולהביא ללא מעט לקוחות.
  • ומה עם הקידום האורגני? – הסוג השני של קידום אתרים, הוא הקידום האורגני. הקידום האורגני כולל בעצם אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם, בכדי שיהיה בראש רשימת האתרים (בלי קשר לאתרים הממומנים). בקידום האורגני בין השאר ממלאים את האתר בתוכן רלוונטי עם מילות מפתח רלוונטיות. כמו כן, בונים את האתר כך שלגוגל יהיה יותר נוח לסרוק אותו, ולעתים אף משתמשים בכלים של גוגל, אשר גוגל נוטה יותר לקדם במנועי החיפוש שלה. השימוש בכלל הכלים מביא לתוצאות מצוינות בהמשך.

האם זה תהליך שאי פעם נגמר?

שימו לב כי כדי להישאר בעניינים, אתם צריכים תמיד להשקיע בקידום האתר שלכם. הרי קידום ממומן לא יכול להיות לנצח כי זה עולה לא מעט. מכאן שבקידום האורגני – יש להשקיע, להוסיף תכנים, ולשפר תמיד את האתר, כדי להישאר בראש.

כתיבת תגובה