כיצד לרתום את הטכנולוגיה לקידום העסק שלך?

איך רותמים את הטכנולוגיה לקידום העסק? הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות בניית אתרים. אולם כיצד לרתום את הטכנולוגיה בצורה נכונה? נפרט כמה שלבים חשובים מאוד בהליך בניית אתרים, ובקידום האתר המוגמר:

  1. אפיון האתר- זהו השלב הראשוני בבניית אתרים. בשלב זה מאפיינים את צרכי האתר ובאילו טכנולוגיות להשתמש. הטכנולוגיות המוצעות הן רבות מאוד. עלינו להבין מה מטרת האתר. אחרי שנבין מה מטרת האתר, נוכל לאפיין כיצד יהיו בנוי ובאילו טכנולוגיות הוא ישתמש. ניתן לכך דוגמאות:

  • מכירת מוצרים- באתר של עסק המוכר מוצרים מומלץ מאוד לבנות חנות וירטואלית.
  • גלריית תמונות- זוהי דרך להציג את הסחורה או השירות שלך לגולשים.
  • צ'אט- דרך ישירה לתקשר עם גולשים המתעניינים במוצר או בשירות.
  • העלאת סרטוני וידיאו- מומלץ לשים סרטוני וידיאו על השירות או המוצר. אפשר ומומלץ לשאוב סרטונים מיוטיוב.
  • טופס "צור קשר".
  1. עיצוב האתר- זהו שלב חשוב בהליך בניית אתרים. שלב זה נותן צבע לאתר. גם בשלב זה ניתן לרתום את הטכנולוגיה באמצעות שילוב אנימציות מתאימות. ישנם אתרים בהם מומלץ לשים באנר עם תמונות מתחלפות.
  1. בניית האתר- זהו השלב הקריטי בבניית האתרים. אין טעם לעיצוב טוב על הנייר אם קישורים לא עובדים. בשלב זה בונים ומסדרים את האתר, ממקמים את הגלריות ואת עמודי מכירת מוצרים. חשוב לבדוק שהטופס יצירת קשר עובד כמו שצריך, את תקינות מערכת הסליקה ושכפתור פייפל עובד כמו שצריך.
  1. קידום האתר בגוגל- קידום אתרים הוא השלב הבא החשוב אחרי בניית אתרים. זהו תחום בפני עצמו. אין טעם שאף אחד לא ידע על האתר של העסק שלך. כיצד מקדמים את האתר? לשם כך יש מגוון טכנולוגיות שצריך להכיר ולבחור את הטכנולוגיה המתאימה לעסק שלך:
  • "מטא תג"- אלו תגיות בשפת html שמגדירות למנועי החיפוש את דפי האתר, תוכן של כל עמוד, ומילות מפתח של כל עמוד. אתר שתגי המטא שלו מוגדרים בצורה טובה, יהיה מקודם טוב בגוגל. בשלבים הראשונים של בניית אתרים כדאי לתכנן את עמודי המאמרים לפי מילות המפתח אותם רוצים לקדם.
  • אתרי קישורים- אלו אתרים המכילים אינדקסים של אתרים לפי נושאים. ברוב האתרים אפשר לשים קישור בחינם, ובחלק צריך לשלם. ככל שיש לאתר יותר קישורים, האתר מקודם טוב יותר בגוגל.
  • אתרי בלוגים ומאמרים- טכנולוגיה מצוינת לקידום האתר שלך. יש באתרים אלו 2 צורות קידום העסק: הצורה הראשונה היא עצם המאמר השיווקי המספר על העסק, הצורה השנייה היא שתלית המאמר ובו קישור לאתר העסק, ומילות מפתח אותם רוצים לקדם.
  • קידום ממומן בגוגל- לפעמים רוצים לשווק לכמה ימים מבצע בעסק. במקרה זה כדאי לשים מודעה ממומנת בגוגל. מומלץ לפעמים לבנות דף נחיתה ואותו לקדם קידום ממומן בגוגל.

כתיבת תגובה